divendres, 18 de gener del 2008

Córrer l'andola (recital poèticomusical a Pedreguer)



Aquesta vesprada, a la casa de cultura de Pedreguer, he assistit a l'espectacle poèticomusical Bressol de temps interpretat pel poeta Josep Orihuel i el músic Adrià Descalç, totsdos de Pego.
He de dir, abans de res, que sent una estima especial per aquest poble, on he treballat i on tinc molts amics.
Avui, escoltant el recital recordava la vitalitat i l'amor a la terra d'una bona colla dels seus joves. I em trobava ben a prop, tot i la diferència d'edat, amb els protagonistes de l'acte. Tenia la confortable sensació que hi havia un continuum, un pòsit de compromís amb el nostre poble i la nostra llengua que, tot i la diferència d'edat, va de la meva generació a la seva.
I he fruït dels poemes i de la música. Un riu cabalós de tendres, encrespat de tant en tant per galls encrespats de passió. Encara que hi tinc posat l'enllaç a la web de Josep entre els blocs recomanats, no em resistesc a reproduí-la ara i aquí, per si voleu tenir-ne un coneixença directa.

1 comentari:

Anònim ha dit...

La confortable sensació de veure que allò s’eternitza malgrat tots els malgrat, que no és una guerra perduda... Una bona vitamina!