dilluns, 18 d’agost del 2008

Córrer l'andola (Londres 3, Homenatge a les Brigades internacionals)





01-08-2008


Després de deixar Pilar al col·legi, em dedico a vagarejar pel Southbank. M'adreço finalment, vorejant el Tàmesi, cap a London Eye's. El temps és deliciós i no hi ha massa gent, vaig fent fotografies a dreta i esquerra fins arribar-hi a l'espectacular nòria. Just a tocar hi ha el Jubilee Garden, un jardi conformat bàsicament per un gran quadrat de jespa, de seguida atrau la meva atenció una esculptura, sembla un garbuix de cossos entrellaçats. M'hi acosto, rere un ramell de folors resseques s'hi pot endevinar la paraula international... Una llarga esgarrifança em recorre l'espinada en comprovar que es tracta d'un homenatge a les brigades internacionals.

Entre les restes de flors i escrits ja mig esborrats per l'efecte de la intempèrie hi deixo també la petja emocionada del meu record i la meva reivindicació.