divendres, 28 de gener del 2011

IV aniversari!



Se m'havia passat, però avui aquest post de L'altra cara de la lluna m'ho ha recordat: Ara fa set dies, el dia 21, va fer quatre anys que vaig encetar aquesta aventura de  Nausica. El primer post el vaig titular L'inici i va consistir en un poema dedicat a la meva Pilar, il·lustrat per la fotografia que reprodueixo ara. El lloc on ella era ha estat destrossat, el marge del darrera i la pintada han desaparegut..., però el meu amor per ella roman intacte, com ella segueix igual de forta, capaç i orgullosa de ser dona.

5 comentaris:

PS ha dit...

Per molts anys Carles!

novesflors ha dit...

FELICITATS, per l'aniversari del blog i pel teu amor per ella.

Calpurni ha dit...

Felicitats per les dues coses!
Salut.

Carles Mulet Grimalt ha dit...

Moltes gràcies, amigues i amics!

El veí de dalt ha dit...

Felicitats, companys!