dilluns, 7 d’abril del 2008

Best Blogs Darts Thinker

El Josep Manel de Filant prim m’ha concedit el Premi Dard 2008 – Best Blogs Darts Thinker. El premi porta adjunt el següent lema: “La I Entrega de Premis Dardo 2008 s’obre pas entre un gran elenc de premis de reconegut prestigi en el món de la literatura, i amb ell reconeix els valors que cada blocaire mostra cada dia en el seu esforç per transmetre valors culturals, ètics, literaris, personals, etc.., que demostra la seva creativitat a través del seu pensament viu que està i roman, innat entre les seves lletres, entre les seves paraules trencades”.


Ara em correspon a mi designar cinc premiats més. En podrien ser unes quantes desenes però vaig a decantar-me per blogs que he conegut més recentment i en descartaré tots aquells als quals ja he concedit algun altre premi en alguna altra ocasió:


- No em diguis que és un somni...


- Poemes des de l'Alguer


- Va de bo, cavallers


- La paraula és nostra


- Noves Flors


En tots ells he trobat una calidesa especial i uns escrits sempre interessants.

2 comentaris:

Begonya Mezquita ha dit...

Gràcies, moltes gràcies pel premi. Ens sentim molt afalagats amb aquest reconeixement. La colla de LPN escrivim amb tota l'estima del món. Per la llengua, pel País, pel futur, perquè creiem que la paraula és capaç de transformar la realitat, de trencar obstacles. Salut i sàpigues que et visitem i et llegim sovint!

novesflors ha dit...

Moltíssimes gràcies.
No estic molt posada en això dels premis, la veritat, però t'agraesc la deferència.