dimarts, 6 de març del 2012

Àlbum, 76: Jo, penetrant el llindar de l'art




   Em trobava a l'IAACC "Pablo Serrano" de Saragossa, visitant l'exposició permanent sobre l'obra de l'artista que posa nom al centre. Sobre una gran paret s'hi projectava la fotografia d'una ja antiga, i coneguda, intervenció de l'artista plàstic a la presa d'Aldeadavila.
   Com que el projector quedava al darrere, el meu perfil es projectava també sobre la paret, ben integrat en el conjunt. Vaig voler fer una fotografia d'aquella conjunció del meu del meu cos a dins la projecció de la imatge de l'obra d'art original, justament en el moment que n'elaborava una nova imatge, la meva.
   El resultat em va semblar prou suggerent, com tocada d'un alè una mica fantàstic...

2 comentaris:

Anastasia ha dit...

Tantástica la foto, con el montaje. Extraordinaria. Perdón por no parlar catalá.

Carles Mulet Grimalt ha dit...

Muichas grácias, Anaastasia, Hace unas años visité Los arribes, es una tierra realmente singular, bellísima.
Voy a buscar alguna foto del viaje y la colgaré para que la veas.